1403-01-12 18:16
229
0
89367
راوی دفاع مقدس:

جامعه با تداوم راه شهیدان واکسینه می‌شود

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه خانواده‌های شهدا روحیه ایثارگری را در جامعه ارتقاء می‌دهند، گفت: شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «یدالله ترمیمی» خودشان را هزینه و وقف نظام کردند، جامعه با تداوم راه شهیدان واکسینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمد کمیل عصر امروز در سالگرد شهادت یدالله ترمیمی دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان که عصر امروز در گلزار شهدای امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حضور هر خانواده شهید در محله مایهٔ تسکین و آرامش است و خانواده‌های شهدا روحیه ایثارگری را در جامعه ارتقا می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا امامزاده شدند، تصریح کرد: شاید مرگ عزیزمان را روزی به فراموشی بسپاریم اما شهدا هرگز از اذهان ما پاک نمی‌شوند مگر عمار، یاسر و مقداد از ذهنمان پاک می‌شود ما همواره نسبت به شهدا و خانواده‌های شهدا بدهکاریم نشود عکس شهدا را ببینیم و عکس شهدا عمل کنیم.

کمیل خاطرنشان کرد: خداوند جایگاه ویژه‌ای را برای شهدا درنظر گرفته است خوشا به حال خانواده‌های شهدا که خداوند شما را جزو خانواده شهید قرار داده است دوم اینکه شما این شهدای والامقام را تربیت کردید تا این مسیر را انتخاب کنند و سوم خداوند به شما اجازه شفاعت می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه خط قرمز ماست، افزود: وصیت تمامی شهدا ولایت‌پذیری است مبادا نائب امام زمان که حی و حاضر است را تنها بگذاریم.

کمیل خطاب به شهیدان حاج قاسم سلیمانی و یدالله ترمیمی خاطرنشان کرد: خوشا به حالتان اکنون بی‌بی دوعالم حضرت زینب «س» و مولی الموحدین امام علی «ع» به شما می‌بالد اگر حاج قاسم نبود اکنون شاهد نابودی عراق و سوریه بودیم.

وی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید و اظهار کرد: روز به روز باید نام و یاد شهدا را در جامعه زنده نگهداریم شهدا در دنیا و آخرت ما را شفاعت می‌کنند.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.